Amikor keresőoptimalizálásról esik szó, sokan 1-2 kulcsszóra gondolnak, ami biztosan meg fogja dobni a brandjüket, ami a legtöbb forgalmat fogja generálni a számukra.
A helyzet azonban nem ilyen egyszerű. Sok esetben a sokkal specifikusabb (long tail kulcsszavak) éppen olyan, vagy akár jobb jövedelmezőséggel bírnak az általánosaknál. És gyorsabban is kerülnek az első tíz találat közé.
Ezért is bátorítunk mindenkit, hogy írjon saját, többletinformációt hordozó leírásokat azokhoz a termékeihez, szolgáltatásaihoz is, amik éppen nem a legnépszerűbbek, mert könnyen lehet, hogy egyszer még és talán éppen ennek köszönhetően sikeresek lesznek.
Minden tartalom ugyanolyan egy weboldalon?
Röviden, nem. Az alapvető különbség az időtényezőben van: vannak olyan tartalmak, amelyek évek múlva is ugyanazzal az értékkel bírnak, mint most, míg mások teljesen irrelevánssá válnak.
Vegyünk például a Pitagorasz-tételt. 5, 10, de még 100 év múlva is ugyanúgy igaz marad és értéket fog hordozni, míg a nyári divat minden évben más. Tehát az utóbbiról érdemes minden évben írni pár kisebb-nagyobb cikket, míg az örökzöld tartalmakat nem kell megbolygatni.
Mit kell tennem a Google első oldaláért?
Ha a weboldal folyamatosan optimalizálva van, sok általános kulcsszónál már valószínűleg szép eredményeket ért el. A rövidebb ideig népszerű kulcsszavak levadászására pedig ha van egy hírek, vagy blog szekciónk, ne habozzunk használni! (Ha nincs, akkor fontoljuk meg, hogy legyen.)
Az üzleti élet fejleményeit , új termékeinket, új technológiáinkat tegyük közzé, a siker néhány mondatot és képet ez minden cégnek megér! Ha szeretné megtudni, hogy mely kulcsszavakat keresik a legtöbben, melyik irányvonalat érdemes meglovagolni, forduljon a MOKEROPT Zrt-hez bizalommal.
Előző bejegyzésünkben a Google Analytics megosztását magyaráztuk el.