AdWords kampány
Fizetett hirdetések menedzsmentje
Mik azok az AdWords fizetett hirdetések?
A Google Adwords használatával hirdethetünk a Google keresőjében, a Google hálózatába tartozó weboldalakon, videókban, illetve applikációkban is. Ez a rendszer igyekszik kizárólag olyan helyeken elhelyezni a hirdetést, amelyet a célközönség látogat, ezáltal csökkenthetőek a marketinges költségek, miközben a konverzió (vagyis az új, potenciális ügyfelek száma) növekszik. A szolgáltatás keresőkifejezéseken alapszik, kattintásonként kell fizetni, az árakat pedig egy licitrendszer határozza meg.
Érje el a célközönségét pillanatok alatt
Az Adwords előnyei: a kampányokat szabadon lehet elindítani, szüneteltetni és leállítani, az indítás után pedig akár azonnal megjelenhetnek a hirdetéseink, pillanatok alatt elérhetjük a célcsoportunkat. A kampányok rendkívül jól konfigurálhatóak. A hirdetés szövege, a megjelenés ideje szabályozható, valamint lehetőség van maximális licit és a költségkeret beállítására is. Így valóban azt, annak és akkor kommunikálhatunk amit, akinek és amikor szeretnénk.
Teljes körű kampánymenedzsment
Egy Adwords hirdetés nem lesz magától feltétlenül hatékony. Először is fel kell térképezni azokat a kifejezéseket, amiket a célközönség keres, amilyen témájú oldalakat látogat – szükség van egy alapos kulcsszóelemzésre (ez gyakran nem ugyanazt adja eredményül, mint a SEO kulcsszóelemzés). Ezután az elemzés eredménye alapján a kampányt konfigurálni kell, a legjobb eredmény pedig folyamatos menedzsmenttel biztosítható. Mi ezeket a feladatokat mind elvégezzük Önnek.
Kíváncsi sikeres projektjeinkre?
Miért minket válasszon?
Többéves tapasztalat
Összeszokott, kreatív csapat
Több száz sikeres projekt
A MOKEROPT Zrt. fontosnak tartja, hogy azok a látogatók is eljussanak a weboldalára akik nem az organikus találatok között keresgélnek. Ezért Adwords kampány menedzsment szolgáltatásunk keretében, folyamatosan menedzseljük ügyfeleink Adwords kampányát. Nagy hangsúlyt fektetünk a kulcsszó relevanciára és a konverzióra.