TUDÁSTÁR

A SEO sötét oldala

A SEO sötét oldala

Az utóbbi időben egyre több weboldaltulajdonos találkozik fenyegető hangvételű e-mailekkel, amelyekben jogi sérelemre hivatkozva kérnek link elhelyezést vagy eltávolítást. Ezek az üzenetek gyakran próbálják manipulálni az oldal üzemeltetőit, és komoly következményekkel riogatnak.

bővebben
SEO baklövések

SEO baklövések

A SEO már egy elég régóta alkalmazott, és dinamikusan fejlődő ág. Ahogy az internet is fejlődött radikálisan, úgy a keresőoptimalizálás is egyre összetettebbé vált. Ezzel bizonyos technikák szavatossága is elég gyorsan elpárolgott. Kulcsszó "tömködés" (keyword...

bővebben
Chrome kiegészítők SEO szakembereknek és fejlesztőknek

Chrome kiegészítők SEO szakembereknek és fejlesztőknek

A Chrome kiegészítők története és szerepük a SEO világában A Google Chrome böngésző 2008-as megjelenése óta forradalmasította az internetes böngészés élményét. A Chrome egyik legjelentősebb innovációja a kiegészítők (extensions) bevezetése volt 2010-ben, amely...

bővebben
A Google Consent Mode V2: Új irányelvek az adatvédelemhez

A Google Consent Mode V2: Új irányelvek az adatvédelemhez

A Google Consent Mode V2 (GCM V2) egy frissített adatvédelmi keretrendszer, amely 2024. március 6. óta kötelező az Európai Gazdasági Térség (EGT) területén működő weboldalak és alkalmazások számára. A cél a felhasználók adatvédelmének fokozása a Google termékek, mint...

bővebben
TikTok és a SEO

TikTok és a SEO

A TikTok, amely kezdetben a Musical.ly néven vált ismertté, mára a világ egyik legdinamikusabban növekvő közösségi média platformjává fejlődött. Az alkalmazás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy rövid videókat forgassanak és osszanak meg szinte bármilyen...

bővebben
Mi a Google E-A-T és miért fontos figyelni rá?

Mi a Google E-A-T és miért fontos figyelni rá?

Az angol expertise, authoritativeness és trustworthiness szavakból származik az EAT rövidítés, ami lényegében szakértelmet, tekintélyt és megbízhatóságot jelent. A Google mindezen tulajdonságokat a weboldalak értékeléséhez és rangsorolásához használja. Az EAT a...

bővebben
Képek optimalizálása

Képek optimalizálása

A hatalmas digitális világban a képek olyanok, mint a hirdetőtáblák a forgalmas autópályán. Megragadják a tekintetet, azonnal átadják az üzenetet, és ha jól vannak megtervezve, úgy vonzzák a potenciális ügyfeleket, mint lepkét az éjszakai lámpa. De mi van akkor, ha ez...

bővebben
Google Search Console Google Hírek teljesítményjelentése

Google Search Console Google Hírek teljesítményjelentése

Egy ideje megjelent a Google Search Console teljesítmény jelentésében egy új lehetőség: a keresés típusánál megjelent a „Hírek” opció is. Magyarul és angolul is külön nevet kapott ez a jelentés: Google Hírek teljesítményjelentéseként hivatkoznak rá magyarul a Google...

bővebben
Szemantikus szövegírás

Szemantikus szövegírás

A szemantikus szövegírás lényege, hogy olyan tartalmat kell létrehozni, amely nemcsak az emberi olvasóknak tetszik, hanem a keresőmotorok számára is könnyedén értelmezhető. Ez egy olyan technika, amely nem a konkrét kulcsszavak használatán alapul, hanem a tartalom...

bővebben