Kulcsszókutatás
A kulcsszavak és a SEO szétválaszthatatlan fogalmak. A kulcsszavak azok a kifejezések, amiket az emberek használnak, amikor az internetes keresőket használják. A kulcsszavak állhatnak egy szóból, mint például okosteleon
, GDPR
, de lehetnek olyan összetett kifejezések is, mint például a hogyan növeljem a weboldalam forgalmát
.
A kulcsszókutatás az a folyamat, amikor felkutatjuk azokat a kulcsszavakat, amikre a célközönségünk keres. A cél kideríteni, hogy milyen kifejezéseket használnak a kereséshez azok az emberek, akik az általunk forgalmazott termékeket, az általunk nyújtott szolgáltatást keresik, vagy olyan információra van szükségük, amiről a blogbejegyzéseink szólnak.
A kulcsszókutatás alapozza meg a SEO-s kampányt, ezeken keresztül lehet meghatározni a célokat és mérni az eredményeket.
A több a jobb?
Számos kérdésre meg kell találni a választ a jó kulcsszavak megtalálásához. Lehet, hogy egy kifejezést sokan keresnek, de vajon tényleg azt értik-e alatta, mint amit mi gondolunk/szeretnénk? Vegyük például egy pékség weboldalát: jobb kulcsszó-e neki a túrós rétes
, mint a péksütemény
, ha az előbbit kétszer annyian ütik be a keresőbe? Nem feltétlenül! Elég arra gondolni, hogy hányan szeretnének túrós rétest sütni, amihez receptet keresnek. Ezek az emberek a pékség szempontjából nem relevánsak, elképzelhető, hogy teljesen felesleges erőforrásokat áldozni arra, hogy elérjük, hogy jól rangsoroljon a weboldal erre a kifejezésre, míg a péksütemény
-t inkább azok keresik, akik kifejezetten kész pékterméket szeretnének vásárolni.
Az alapos kulcsszókutatáshoz a SEO-s csapat és a weboldal tulajdonosa, üzemeltetője közötti szoros együttműködésre van szükség, így érhetőek el a legjobb eredmények. Keresőoptimalizálással foglalkozó csapatunk meghatározza Önnek a legmegfelelőbb kulcsszavakat! Vegye fel a kapcsolatot a MOKEROPT Zrt-vel még ma!