Frissítés dátuma:
Egy weboldal tartalmának alapvető célja a leendő vásárlók, figyelmének felkeltése és bizalmának elnyerése. Keresőoptimalizálási szempontból nem elhanyagolható, hogy segítségével a Google találati listáján honlapunk előkelő helyen szerepeljen. Ahhoz, hogy oldalunk megfelelő besorolást kapjon a Googleben és a látogatók bizalmát elnyerje, két fontos szempontot kell szemelőtt tartanunk.
1. A megjelenés, design, ami vagy pozitív vagy negatív hatást gyakorol a látogatóra. Hiába szép egy design, ha rövid időn belül nem találja meg a látogató a számára fontos és érdekes információkat, hamarosan el is hagyja majd weboldalunkat és másnál keresi az információkat. Mit tehetünk? A tartalomnak figyelemfelkeltőnek, lényegretörőnek, naprakésznek és ha lehetőség van ábrákkal színekkel kombináltnak kell lennie.
2. Legyen az oldalunk keresőbarát! Mit tehetünk? Nagyon fontos a megfelelő mennyiségű és minőségű az oldal témájába vágó szöveges tartalom. Ami viszont az előbb felsoroltaknál is lényegesebb, hogy egyedinek kell lennie! Figyelni kell a szavakra, szóösszetételekre, bizonyos kifejezések, kulcsszavak használatára, megfelelő arányban történő szerepeltetésére. Optimális kulcsszó sűrűsége 5-9%. Az oldal címe tartalmazza a legfontosabb kulcsot. Használjuk a H1, H2, H3 tag-eket, de figyeljünk a helyes alkalmazásukra! A szöveg eleje és a szövegblokkok kezdődjenek az oldal legfontosabb kulcsszavával.
A felsorolt megoldásokon kívül, számos praktika létezik még a keresőmarketing területén. Ha minél több ilyet szeretne kihasználni az oldalán, esetleg garanciális keresőoptimalizálás megoldásban gondolkodik keressen minket bizalommal!
Előző bejegyzésükben a kulcsszó sűrűségről írtunk.