Mi az a konverziós tanácsadás?
Egy konverziós tanácsadás során olyan kérdésekre kap választ, mint hogy a honlapjára látogatók átlagosan hány százalékából válik ügyfél, és persze azt is megtudhatja, hogy mit és hogyan kell alakítania honlapján ahhoz, hogy az ügyféllé válók aránya sokkal magasabb legyen. A konverziós tanácsadás keretein belül egy szakértő szóról szóra, képről képre végig nézi honlapját és felfedi azokat a pontokat, amiket tökéletesítve maximalizálható weboldala hatékonysága.
Konverziós tanácsadás – látogatóból ügyfelet
Hiába szép a honlapja, s hiába látja azt sok potenciális vevője, ha a legfontosabbat, a valós érdeklődést nem az Ön honlapja éri el. A konverziós tanácsadás választ ad arra, hogy az eddig lemorzsolódó látogatókból miért nem lett bevételt hozó ügyfél.
A konverziós tanácsadás első lépésében pontosan definiáljuk, hogy Ön mit szeretne elérni honlapjával. Hiszen ha az oldal célja nincs még a honlap elkészülte előtt kitűzve, akkor az oldalra felkerülő szövegek, képek hatékonysága és az Ön bevételeinek alakulása nem múlik máson, mint a vak szerencsén.
Ha meg van a cél, vagyis hogy a látogatót vásárlásra vagy kapcsolatfelvételre szeretné buzdítani, akkor ezt szem előtt tartva a konverziós tanácsadás során elkészíthetők azok a szövegek, képek, melyek biztosan e felé az elvárt tevékenység felé viszik a látogatót.
Vegye kezébe az irányítást, éljen a konverziós tanácsadás adta lehetőségekkel, mely szolgáltatásunkra garanciát vállalunk. Bízza magát profi szakemberek bizonyított módszereire, és legyen ezen túl honlapja biztos ügyfél – és bevételszerző eszköz.
Hatékony konverziónövelés érdekli? Jelentkezzen díjmentes konzultációnkra!
Mit nevezünk konverziónak?
A konverzió egy kívánt cselekvés megvalósulása a weboldalon vagy más digitális platformon. Ez a cselekvés lehet vásárlás, regisztráció, hírlevél feliratkozás, űrlap kitöltése, tartalom letöltése, videó megtekintése, vagy bármilyen más, a vállalkozás számára értékes interakció.
Mit nevezünk konverziós aránynak?
A konverziós arány az a százalékos arány, amely azt mutatja, hogy a weboldal látogatói közül hányan hajtották végre a kívánt cselekvést. A konverziós arányt a következő képlettel lehet kiszámítani:
Konverziós arány = (Konverziók száma / Látogatók száma) x 100%
Például, ha egy weboldalnak 1000 látogatója van, és 20 vásárlás történik, akkor a konverziós arány 2%.
Mi az a konverziós díj?
A konverziós díj egy adott konverzió elérésének átlagos költsége. A konverziós díjat a következő képlettel lehet kiszámítani:
Konverziós díj = (Marketingköltségek / Konverziók száma)
Például, ha egy vállalkozás 1000 dollárt költ marketingre, és 20 vásárlást generál, akkor a konverziós díj 50 dollár.