Hírek a SEM világából!
Duplikált tartalom és másolásvédelem a weben
Frissítés dátuma: 2018.04.30 Mi az a duplikált tartalom Internetes kontextusban duplikált, vagy ismétlődő tartalomnak nevezzük azokat a szövegeket, amelyek több webcím (URL) alatt is elérhetőek. Az ismétlődés oka és mértéke is eltérő lehet, ezért nem beszélhetünk róla...
Milyen kulcsszavakra vannak (jó) helyezései a weboldalamnak?
Frissítés dátuma: 2018.07.29 Talán senkinek nem mondunk újdonságot azzal, hogy a modern vállalkozások életében már elhagyhatatlan az internetes megjelenés. Ma már számos lehetőség közül választhat az, aki erősíteni szeretné az online megjelenését: ott vannak az...
Technikai újdonságok, trendek 2017-ben
Frissítés dátuma: 2018.07.28 Legújabb bejegyzésünkben szeretnénk röviden ismertetni, hogy várhatóan melyek lesznek a legfontosabb, legérdekesebb webes technológiai irányok, melyek kisebb-nagyobb mértékben érintik a keresőoptimalizálást (is). Mobil eszközök, AMP...
7 dolog, amivel biztonságosabbá tehetjük a weboldalunkat
Frissítés dátuma: 2018.07.27 Milyen veszélyek leselkednek a weboldalunkra az interneten Ha 2016-ban csináltatunk magunknak egy weboldalt, nagy valószínűséggel köze lesz valamilyen szinten napjaink egyik népszerű tartalomkezelő rendszeréhez. Ezek közül a 3 legjobban...
Online marketing Ki Mit Tud: SEO program
Frissítés dátuma: 2018.07.26 Aki már jártas az internetmarketing területén, és/vagy olvasta már korábbi cikkünket, az tudja, hogy a online marketing fajtái közül a SEO a leglassabb, de hosszú távon mégis a legolcsóbb megoldás azok számára akik, az interneten...
Online marketing Ki Mit Tud: linképítés
Frissítés dátuma: 2018.07.25 Szeretné a cége marketingjét az internetes csatornákon is erősíteni és felfigyelt a keresőmarketingben rejlő lehetőségekre vagy éppen a Facebook hirdetésekre? A rengeteg lehetőség közül nehéz választani, cikksorozatunkkal segítünk...
Linképítés: a kétélű kard
Frissítés dátuma: 2018.07.24 A linképítés az egyik legősibb darab a keresőoptimalizálók eszköztárában. A fogalom azt a folyamatot jelenti, amikor más weboldalakra a mienkre mutató linkeket helyezünk el, vagy kérjük azok elhelyezését. Kezdjük az elején: mi az a link? A...
A közösségi média és a SEO
Frissítés dátuma: 2018.07.23 A keresőoptimalizáló tevékenységet alapvetően két nagy területre lehet osztani. Másképpen fogalmazva, a keresőmotorok kétféle dolgot tartanak igazán fontosnak, ezek meglétéért pedig jó pozíciókkal jutalmazzák a weboldalakat a találati...
Online marketing eszközök: SEO vs PPC vs Mobil alkalmazás
Frissítés dátuma: 2018.07.22 Az online eszközök mindegyike azt a célt szolgálja, hogy az internet csatornáján keresztül reklámozzuk termékeinket, szolgáltatásainkat. Nyilvánvalóan ezek az eszközök fejlődnek manapság a legnagyobb ütemben és roppant nagy a piaci...
SEO trükkök: érdemes használni őket a gyors siker reményében?
Frissítés dátuma: 2018.07.21 Az egyik legyakrabban feltett kérdés a keresőoptimalizálás iránt érdeklődőknél, hogy milyen hamar térül meg a befektetésük, vagyis milyen gyorsan lehet az első tíz közé kerülni a weboldalukkal a legfontosabb kulcsszavaikra. Először is meg...
Új lekérdezési statisztika a Google Webmestereszközökben
Frissítés dátuma: 2018.07.20 Tegnap érkezett a Google Webmestereszközök Search Console új, jelenleg még béta verziója. Lássuk mi voltozott. Végre: új szűrési lehetőségek, szép grafikonok A mobilbarátságot nem csak megkövetelik, de szerencsére segítik is az...
Vihar előtti csend? – A Mobilgeddon túlélőinek naplója
Frissítés dátuma: 2018.07.19 Már két hét telt el a keresőoptimalizálók körében csak mobilgeddonként elhíresült algoritmusváltás óta. Egyelőre pontosan az történt, amire számítottunk: Fokozatosan, de elég lassú ütemben rangsorolódnak a mobilbarát oldalak egyre előrébb,...