Frissítés dátuma:
Nem lehet nem észrevenni, hogy hatalmasat változott az online világ az elmúlt években, az egyik legtöbbet fejlődő ág ebben a szegmensben pedig a keresőmarketing.
A keresők jobban megértik
a szövegeket, mint ahogyan azt tették pár évvel ezelőtt, rohamosan fejlődik a hely alapú keresés, a hangfelismerést használó szolgáltatás, sőt, az okostelefonunk kamerájának segítségével automatikusan is lefordíthatjuk a szövegeket egy táblán. A weboldalak optimalizálása éppen így összetettebb és szerteágazóbb feladattá nőtte ki magát.
A modern weboldal
A vállalati weblapok a cég, szolgáltatás, termék képviselői az interneten. Átjárók érdeklődő látogatók és a leendő ügyfelek között. Ebből eredően alapvetően két szempontnak kell megfelelniük:
- Tartalmazniuk kell a felhasználók számára fontos információt a termékről, szolgáltatásról, stb. Ez a tartalom egy egyszerű blogbejegyzéstől kezdve a webáruházon keresztül komplex webes alkalmazásig rendkívül sokféle lehet.
- Ergonómikusnak kell lennie: a látogatót segítenie kell az oldalon belüli navigációban (például jól felépített menürendszerrel, jól látható linkekkel), a fontos elemek megtalálásában, a szövegolvasásban (pl. a háttér színéhez jól illeszkedő, kontrasztos betűszínnel)
Néhány évvel ezelőtt – amikor még ezek a robotok könnyen becsaphatóak voltak – széles körben elterjedt keresőoptimalizáló
trükkök ideje lejárt, a kereső és a keresést végző emberek preferenciái nagyon közel kerültek egymáshoz, ugyanazok az elemek érdeklik mindkét csoportot. Amennyiben kellő figyelmet szentelünk cégünk internetes arculatának, azt nem csak a kíváncsi látogatók, de a keresőrobotok is értékelni fogják.
Készítsünk jó honlapot!
A keresőmarketing ideális esetben már a weblap tervezésekor elkezdődik. A fejlesztés során sok olyan hibára és hiányosságra fel lehet hívni a figyelmet, amire talán a programozók nem is gondolnának, mert lehetséges, hogy számukra a funkcionalitás az elsődleges. Ha a megfelelő partnert választotta, az ergonómia miatt tehát nem kell aggódnia.
Itt jön a képbe Ön
Ki tudhatna többet az Ön cége szolgáltatásáról, mint az, aki ott dolgozik? Ki tudna pontosabb információval szolgálni az érdeklődőknek, mint az, akinek a mindennapjai a termék, vagy a szolgáltatás körül forognak?
Nincs olyan szövegíró, aki mindenhez értene. És még ha a sablonos szövegekkel el is tudná hitetni a robottal, hogy kompetens a témában, a látogatót már sokkal nehezebb lesz rávenni arra, hogy végigolvassa a cikket, leírást. A másik oldalról nézve, Önnek a mozgalmas munkanapok során nem feltétlenül van ideje újabb ötleteket gyűjteni, amiről írhatnának.
Éppen ezért jár olyan sok előnnyel, ha az arany középutat választja: partnerünkként mi jelezzük Önöknek, hogy milyen egyéb tartalmakat lenne érdemes elhelyezni az oldalán, a célcsoportjuk számára milyen témakörök érdekesek még, és ha igényli, megformázzuk, kiegészítjük és szakszerűen fel is töltjük azt.
Az eredmény a látogatószám emelkedése, a jobb konverziós ráta, és végső soron az Ön és ügyfelének elégedettsége.
Publikáció, közösségi média
Ha már jól használható, értékes információt hordozó szájttal rendelkezik, tudassa a világgal a létezését!
Új elemmel gyarapodott a hírek szekció? Tegye közzé a közösségi platformokon. Adjon esélyt a vásárlóknak, hogy megismerhessék milyen kitűnő lehetőség rejlik, ha az Ön cégét választják! Mi segítünk kiigazodni a közösségi portálok világában, megmutatjuk mire kell figyelnie, és mit lenne érdemes használnia.
Ahhoz, hogy a Google találati listáján előkelő helyen jelenjen meg, csak fel kell vennie velünk a kapcsolatot és egyeztetni egy időpontot. Működjünk együtt!
Olvasson többet a keresőoptimalizálásról!