Frissítés dátuma:
A keresőoptimalizáló tevékenységet alapvetően két nagy területre lehet osztani. Másképpen fogalmazva, a keresőmotorok kétféle dolgot tartanak igazán fontosnak, ezek meglétéért pedig jó pozíciókkal jutalmazzák a weboldalakat a találati listákban.
Oldalon belüli (angolul: On-page SEO) elemek
Az első maga a weboldal tartalma, vagyis, hogy mennyire értékes (mennyire hasznos) az az információ, ami a látogató szeme elé kerül amikor megnyitják az oldalunkat. Itt szöveges, képi tartalmakra és videókra kell gondolni, de nagy hangsúlyt kell fektetni az oldalon belüli navigációra is.
Hivatkozások, linkek (angolul: Off-page SEO)
A másik nagy csoportot az webszájton kívüli elemek alkotják. Ezek minősége és mennyisége egyaránt meghatározó. Ilyen elem egy másik domainről, blogról ránk mutató link, de egy közösségi médiumra (Facebook, Google+, Pinterest, stb.) kihelyezett poszt is.
Éppen ezért érdemes használni, de még inkább jól használni ezeket az online eszközöket, mert nem csak az adott szolgáltatáson fogunk nagyobb hangsúllyal megjelenni, illetve onnan a weblapunkra látogatókat vonzani, de (indirekt módon) a keresőben is előkelőbb helyre kerülhetünk. Ha pedig sikerül megszereznünk a Google első oldalát, még tovább tudjuk növelni a látogatottságot.
Milyen egy jó Google+ / Facebook bejegyzés
… ha a keresőmarketinget is erősíteni szeretnénk: íme 4 tipp, hogy jó úton járjunk:
- A bejegyzés legyen figyelemfelkeltő
- Legyen informatív
- Időnként tartalmazzon linket, de lehetőleg odaillő tartalomra mutasson
- Legyen változatos
Miben kérhetünk segítséget?
A közösségi média kezelése időigényes és odafigyelést igénylő feladat, azonban az online marketinges eszköztárunknak köszönhetően hatékonyan tudunk segíteni az Ön cégének is Facebook kommunikációjuk megtervezésében és magában a folyamatban is. Ha felkeltettük érdeklődését, vagy csak többet szeretne megtudni az internetmarketingről, hívjon minket!
Olvasson többet a keresőoptimalizálásról!